FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Föreningsfrågor 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Föreningsfrågor


Till
översikten
Tack för i år alla GOF-are! Gott Nytt År!

Stina Thelander     



Tack för i år!

Det finns så många att tacka! Tack Rolf för att du sköter hemsidan på ett så kontinuerligt och förträffligt sätt! Tack Göran, Per-Arne, Leif, Nisse, Linda med flera för att ni målar, snickrar, håller öppet på Ekliden och gör en massa annat för GOF. Och tack Nisse för att du är IT-person också!

Tack Margareta för att du har ordning på medlemsregistret förutom en massa annat du gör!
Tack Hugo för att du sköter GOF.s ekonomi!
Tack Ingrid och Stig och Conny för att ni ordnar möten på Naturhistoriska och på Ekliden!

Tack alla holkbyggare!

Tack Uno och alla ringmärkare för att ni håller Nidingen igång! Tack Tommy för att du med flera sköter Fågelcentralen så bra! Tack Fågelskyddskommittén för ett toppenår! Och tack Kåre m.fl. för ert stora jobb med Torslandaviksfrågorna!

Tack Berndt för att du har hållit igång exkursionskommittén och tack alla exkursionsledare och cirkelledare!
Tack rapportkommittén även om ni inte vill visa er på bild på hemsidan!

Tack Pär för tidningen. Och tack ni andra i redaktionen för alla fina artiklar och bilder!

Tack alla styrelse- och kommittéledamöter för att ni håller igång GOF
Tack alla fågelskådare för att ni ser och hör så bra!

Tack alla andra som jag inte nämnt vid namn eller glömt tacka!
Och tack Niklas för att du påminde mig om att man ska tacka! ;-)

Och om jag haft en kör och kunnat sjunga så skulle jag ha sjungit: Tack alla ni för att ni betalar medlemsavgiften! ;-)

Ett riktigt Gott Nytt År!

/Stina







2008-12-31 10:18:07


Niklas Aronsson     



Och tack Stina för att du vallar ihop denna din heterogena boskap så att vi åtminstone ibland går åt samma håll!!

Nästa år kommer att bli fantastiskt!



2008-12-31 10:23:18

 
Anna Kristiansson     



Jag som numera är passiv medlem och sällan ute på "riktig" fågelskådning vill passa på att tacka för tre saker:
1. För "Kustobsar" som gör att man vet lite om vad som händer i fågelmarkerna trots att man inte har larm längre.
2. För "Fåglar på västkusten" som har förvandlats till en läsvärd tidning även för mig.
3. För den nya grinden vid Lagmansholmen som gör att man kommer ut i området utan att riva sönder byxor eller behöver krypa i lera.
Bakom detta och mycket annat som händer i föreningen ligger mycket frivilligt arbete. Tack till er som engagerar er för oss andra och för fåglarna!

PS. Vår tvåårige son är numera familjemedlem i föreningen. Han har ju trots allt sett en kohäger i höst och har bra koll på hackspetten och steglitserna vid fågelmatningen. Om fler anmäler hela sin familj som medlemmar får föreningen kanske mer att säga till om i olika fågelskyddsfrågor? DS.

2008-12-31 17:36:00



Svara på
detta inlägg