FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Övrigt 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Övrigt


Till
översikten
Gbg 12:an i november!

Hans Börjesson     



Var det askims fjord i november eller hur var det?

MVH
/Hans

2009-11-04 14:24:37


Hans Börjesson     



Blir det ingen gbg 12:a i november?

2009-11-10 09:44:25


Björn Dellming     



Askims fjord stämmer bra! Listfunktionen kommer nog upp inom kort. Under tiden får vi ge oss ut och leta islommar, ökenvarfåglar och nunnestenkvättor m.m. utmed fjorden! Må bäste avskum vinna i askim!

2009-11-10 12:41:51


Pär Lydmark     



Ber om ursäkt för förseningen, hade helt glömt av det där. Jag har nog inte varit inne på Kustobsar på två veckor uppenbarligen :)

Nu finns listan tillgänglig. Jag vet inte om det har talats något om gränser, men jag minns det som att vi när vi bestämde det här för ett år sen menade att i princip alla lokaler runt Askims fjord och Askimsviken skulle vara med. Det skulle väl i så fall innebära att hela vägen från Välen ända ner till rapportområdets slut söderut gäller på östra sidan (man skulle kunna ha cykelbanan som gräns och följa dess förlängning runt Askims camping in till Välen. På andra sidan kanske man kan ta vägen ut till Åkered och vidare till Smitten som gräns och sluta efter Smithska udden? Dessutom samtliga skär i fjorden innanför södra skärgården. Eller är det för komplicerat?

PS. Jag la även upp december direkt så det är ingen risk att den kommer upp för sent i alla fall :) DS.

2009-11-16 19:17:58

 
Björn Dellming     



Låter bra!

2009-11-16 19:27:48



Svara på
detta inlägg