FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Övrigt 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Övrigt


Till
översikten
Januarijakten

Uno Unger     



Glöm inte Januarijakten nu på lördagen den 22/1! Hittills är 4 lag anmälda, men vi har plats för fler lag. Skriv bara några rader till listor@kustobsar.st och anmäl vilka ni blir i laget, som kan bestå av 3-5 personer. På Kustobsars startsida under nyheten "Listor och tävlingar" framgår vad som gäller i övrigt för regler.

2005-01-18 20:13:16


Christer Fält     



Afton!

I väntan på att orden ska ta slut och den eviga längtan efter mars inträda roar jag mig på egen hand på lördag. Ingen jakt för min del alltså. Dessutom fyller jag år, och står man blott tre steg från "fyrtioårsavgrunden" bör man ta det lugnt, glida runt i lässal på ett bibliotek eller kolla in mystiska alkor i skärgården...lycka till hursomhelst!!

/Mvh

2005-01-19 18:52:29


David Lundgren     



Grattis Christer! Drick inte för mycket Baileys för att fira nu..:) Tycker f.ö att det varit lite dåligt med rapporter från Rörö på sista tiden. Färjorna väntar på er..

2005-01-19 22:20:53


Magnus Unger     



Missade du vår rapport från i lördags David, minst 30 toppskarvar på Rörö är nytt göteborgsrekord. En bild på några av dem ligger i galleriet. Grattis föresten Christer.

2005-01-20 09:33:45

 
David Lundgren     



Oj, det missade jag helt. Bra jobbat!

2005-01-20 10:54:19



Svara på
detta inlägg