FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Svalan 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Svalan


Till
översikten
Svalanskola och Mozilla

Stig Fredriksson     



Av för mig obekant anledning syns inte länk till den av mig konstruerade Svalan-skolan som jag lade ut 9/3, startsidan är till hälften alldels blank. Jag gör hemsida med Frontpage. I Explorer går det utmärkt. Tips om hur lösa problemet tages tacksamt emot. Vill du få Svalan-skolan hemsänd som pdf, mejla mig naturstig@comhem.se så fixar jag det.

2011-03-14 23:13:21


Max Allan Pihl     



Hejsan!
Vilken Mozilla är det du testar i?
Detta brukar ske, fast oftast tvärtom eftersom att IE har en mycket mer strikt standard än Mozilla (om det är Firefox du menar).
Men tips är att du öppnar filerna i en texteditor (notepad ++) och ser om du ser någon skillnad på länkarna som fungerar och de som inte gör det...


2011-03-22 18:20:12

 
Jörgen Grahn     



Stig, var ligger dom här sakerna du pratar om? Jag sitter på ett halvdussin olika webläsare och kanske kan berätta hur det ser ut (inte bara i dom två du nämner).

PS. Jag minns Frontpage som nåt som fanns förr i världen och skapade sidor som bara gick att läsa i Internet Explorer. Det kan finnas anledning att skrota det verktyget.

2011-03-23 00:14:34



Svara på
detta inlägg