FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Föreningsfrågor 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Föreningsfrågor


Till
översikten
Fantastiskt bra FpV

Niklas Aronsson     



Ett stort grattis till hela redaktionen för nya Fåglar på Västkusten. Nya numret är en riktig stänkare från första till sista sidan!

Modern layout, bra mix av ämnen och personligt hållna texter. Kan det bli bättre?




2011-10-11 19:53:42


Pär Lydmark     



Tack! Vi bugar och bockar! Vilken veritabel fågelorgie det blev i brevlådan igår förresten, en fullspäckad FpV och en fullspäckad VF samtidigt. Tur att jag redan hade läst den ena så jag slapp välja och kunde fokusera på VF ;)

Efter några småkorrigeringar från förra numret känns det som att den nya layouten har satt sig nu. Men jag lyckades tydligen dra till en av bilderna i vardagsartikeln strax före tryck, så själva motivet kom visst inte med. Det skulle vara en vardagsexkurant som blev anfallen av två gräsänder, men blev ett berg med en gräsand längst ut i kanten istället. Så visst kan det bli bättre. I alla fall lite :)

2011-10-12 09:32:03


Niklas Aronsson     



Fel tycks man inte kunna klara sig utan. Du har ju dessutom garderat dig med en ständigt närvarande Nisse därhemma! :-). Själv lyckades jag i ringmärkningsartikelns ingress missa ordet "hälften" i näst sista raden. Det stod rätt först, men i ett sent skede har något ändrats och ordet spårlöst försvunnit. Har nu letat igenom hela huset utan att hitta det.

2011-10-12 14:49:57


Pär Lydmark     



Jag känner igen det där med "i ett sent skede" :) ... Det är alltid då det händer. Min gräsandsbild låg rätt i sista pdf-korrekturen, men sen tabbade jag visst till det nån gång innan tryck-pdf:en skulle göras. Såg att du i alla fall hade fixat Nikals-fadäsen nu. Man får vara glad åt det lilla :D

2011-10-12 16:42:12


Anders Wirdheim     



Jag håller till fullo med Niklas: FpV är verkligen en både snygg och läsvärd tidning. Det är imponerande med tanke på att ni jobbar ideellt! Även Niklas gör för övrigt en hyfsat snygg blaska . . . nej, förlåt: Niklas gör en rasande bra VF!

2011-10-12 17:32:21

 
Stina Thelander     



Instammer. Imponerande arbete och rasande bra FPV och VF!

2011-10-13 10:08:39



Svara på
detta inlägg