FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Övrigt 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Övrigt


Till
översikten
Kvadratjakt 12/13 maj?

Pär Lydmark     



Via omvägar har jag fått höra att det finns en viss undran över om det inte blir någon Kvadratjakt i vår. Tidigare i vinter försökte vi vara framsynta på Facebook/Gbg300 och spika ett datum långt i förväg, men då var intresset ganska ljummet och vi kom aldrig fram till något definitivt. Närmast var vi väl att spika nu till helgen, men det är ju för tajt nu för att det ska gå.

Eftersom ingen tagit upp saken sedan dess vare sig här i forumet eller på FB trodde jag inte folk var så heta på kvadratgröten denna vår. Men det kanske bara är det vanliga "det får någon annan ta tag i"-spöket som varit framme igen? Så vi kanske skulle se hur läget är inför nästa helg istället. Finns det folk som är intresserade av att köra en kvadrat antingen lördag 12 maj eller söndag 13 maj? Jag är inte helt 100 på att jag själv kan vara med, men kanske.

Vad säger övriga? Vill ni eller är ni för upptagna med jubileumsjaktande?

2012-05-02 23:02:20


Ola Bäckman     



Som skrivits på fb har vi iaf ett lag som gärna ställer upp. För min del är lördagen nästan ett måste för att kunna deltaga.

2012-05-03 18:12:54


Ola Bäckman     



Fel! Jag kan visst båda dagarna.

2012-05-03 18:24:08

 
Magnus Unger     



Enda chansen för mig att få ihop ett lag är på söndagen, då mina lagkamrater är på Nidingen t.o.m. lördag. Men det är väl ändå osäkert om de kan ställa upp, eller vad säger ni Martin, Stefan och Uno?

2012-05-07 08:29:40



Svara på
detta inlägg