FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Övrigt 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Övrigt


Till
översikten
Petra Mede

Christer Fält     



Petra Mede var i Malmö i lördags. I Göteborg var det andra pukor och fanfarer som gällde. Naturligtvis tänker jag på Magnus Ungers häftiga fynd av sandtärna vid Hyppeln. Lyckligtvis (för några fåtal skådare) återfann Magnus Persson den under kvällen vid Torslandaviken.

Samma morgon, någon halvtimme innan sandtärnan upptäcks ute i norra skärgården, hittar jag en ny fjärilsart för Bohuslän. Kanske är ni nyfikna på en händelse som utspelades lite i skymundan. Kanske var det en blockflöjt eller två som spelade och bestämt var det inte någon liten vimpel som fladdrade i vinden. Hm. Åtminstone inuti mitt huvud.

Besök gärna:

http://www.artportalen.se/artportalen/gallery/Image.aspx?rappsyst=7&obsID=2580485&imageID=481851

För större bilder:

www.christerfalt.com

/CFÄ

2013-05-21 10:21:40


Ola Wennberg     



Vem fan är Petra Mede?

2013-05-21 15:42:05


Christer Fält     



Vem hon är privat vete katten!? Men den persona som jag möter i mediebruset är begåvad och rolig. Fråga din fru Ola. Hon vet säkert. Oddsen är låga att det finns två människor som inte vet vem hon är :-)

2013-05-21 18:54:54

 
Ola Wennberg     



Hon visste!
Mvh Ola

2013-05-21 19:26:26



Svara på
detta inlägg