FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Kustobsar 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Kustobsar


Till
översikten
Grymt!

Markus Lagerqvist     



Kustobsar blir bara bättre och bättre! Nya mer detaljerade raritetsgraderingen, samt kartfunktionen är ju helt klart på rätt spår! Bra jobbat!

(Hittade dock ett litet fel - när man går in på länken till Kustfoto får man dubbla banners.)

2005-03-22 09:42:00


Peter Strandvik     



Tjusigt m kartan!

(fast S Boh klarar jag inte att få in på Bohus-kartan???)

Hälsn Peter

2005-03-22 09:49:23


Pär Lydmark     



Kul att ni gillar uppdateringarna. Gör att man får lite mer ork att ägna sig åt ytterligare förbättringar. Länken till KustFoto är nu uppdaterad så den fungarar korrekt (tack för tipset). När det gäller kartan ska vi försöka fixa lite bättre instruktioner i anslutning till den sidan. För att nå södra Bohuslän kan du klicka i kartan, hålla nere musknappen och dra kartan till den position du vill. Detta funkar vid alla zoomnivåer, men är naturligtvis mest nödvändigt vid högre zoomningar.

2005-03-22 10:24:22


Torbjörn Janson     



Nya funktionerna på Kustobsar är ju jättebra! Fantastiskt med er som lägger ner er själ på att hålla en så hög och jämn nivå på sidan! Kudos!

2005-03-22 13:34:41


Andreas Hagström     



Jag instämmer i lovsången. Det ser mycket snyggt ut och den utökade graderingen gör fyndstatusen mer överskådlig och begriplig. Tyvärr är det fortfarande så att popdownmenyerna inte fungerar på Macintosh.

2005-03-22 16:12:57


David Lundgren     



Tycker det är kul att ni ändrar bannern i takt med årstider m.m. Den med sulan är helt klart bäst hitills! :)

2006-09-04 14:54:17

 
Pär Lydmark     



Tackar tackar! Jag brukar försöka få till dem med en lätt touch av ironi, och tyckte själv att den här senaste blev extra festlig. Var dock lite orolig att jag skulle få någon näsvis nykterist på halsen som skulle protestera över ölflaskan, men så blev inte fallet verkar det som. Kul att du gillar den, ska göra mitt bästa för att överträffa den nästa månad...

2006-09-04 20:45:43



Svara på
detta inlägg