FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Övrigt 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Övrigt


Till
översikten
Annan tråd om taggtråd

Niklas Aronsson     



Den 23 september klockan 09:00 blir jag jätteglad om många har samlats vid pumphuset bredvid modellflyget (vid jättehundlokorna).
För att bereda väg för inte herran, men väl för kvigor, så måste eventuell taggtråd bort från området. Det behövs alltså en rejäl skallgångskedja. Jag hade tänkt larma ut att en tundrapiplärka kommit insträckande och landat mitt på ängen för att få folk till kedjan, men inser att mitt liv kommer att bli drastiskt annorlunda när sanningen uppdagas. Därför vädjar jag till alla som läser detta att komma till ovanstående plats för att vi ska kunna få hjälp att göra Torslandaviken ännu bättre. Och det vill väl alla?

2006-09-06 22:55:58


Niklas Aronsson     



Vill puffa upp ovanstående inlägg eftersom det börjar bli aktuellt. Det vore kanon om de som vet att de kommer, och jag hoppas verkligen det blir ett gäng, kunde messa mig på 0739-156099!
Jag vet att ett GOF-gäng är på Vinga, vilket bla Leif Andersson beklagat. Värst för er säger jag, när jag larmar ut sibirisk piplärka från västsidan!

2006-09-20 22:03:02


Björn Dellming     



Är det inte sibiriska piplärkor som brukar bli uppätna av stenfalkar i det här landet? ;)

Jag jobbar tyvärr på lördag. Hade annars gärna kommit och hjälpt till!

2006-09-21 01:39:48


Daniel Gustafsson     



Har ingen mobil, och kan därför inte smsa, men har planerat att komma.

2006-09-21 09:54:11


Niklas Aronsson     



Kanon Daniel! Det går såklart att anmäla här med som du just gjorde.

2006-09-21 10:26:01

 
Pär Lydmark     



Jag dyker nog upp också. Har i och för sig mobil men jag orkar inte skriva något sms just nu så det får bli anmälan i tråden :)

2006-09-21 23:02:35



Svara på
detta inlägg