FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

     Kustfoto 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Kustfoto


Till
översikten
Omröstningen är igång

Pär Lydmark     



Hej!

Nu är omröstningen av februaribilderna igång på KustFoto. Som vi meddelade redan förra månaden kan vem som helst som är registrerad på Kustobsar vara med att rösta i år, man behöver inte själv vara med att tävla för att dela ut poäng.

Som vanligt är det många bra bilder och svårt att bestämma sig för poängfördelningen. Kategorin Månadens Art har rekordhögt antal bilder denna gång, 14 stycken, vilket tyder på att satsningen på vanligare och lättare arter gett resultat. Dessutom 20 bilder i den fria kategorin.

Titta på bilderna och rösta här:

» www.kustobsar.st/kustfoto

2005-03-01 09:58:20


Martin Alexandersson     



Nu kanske man inte skall kommentera under tävlingens gång men! Vilka bra bilder valfria kategorin!! Måste vara kustobsars bästa klass hittills, så de som får låga eller inga poäng skall inte känna sig ledsna denna månaden. Verkligen imponerad!

Och då är det bara mars....



2005-04-03 21:15:53


Gunilla Jarfelt     



Just nu, den 24 oktober 2007, står det att omröstningen är öppen i fem dagar, till den 5 maj..... :-)



2007-10-24 08:29:29


Pär Lydmark     



Ja det var inte mycket rätt där :-)

Lyckligtvis sköter ju sig den verkliga omröstningen själv alldeles oberoende av hur fel jag skriver på Kustfoto-startsidan, men det ser ju aningen besynnerligt ut får jag hålla med om... Jag måste ha råkat blanda in någon gammal version av texten vid senaste uppdateringen. Jag råkade skriva över några gamla filer och tyckte jag fick ordning på allt, men det gjorde jag visst inte :)

Tack för tipset, ska ordna detta inom kort.

2007-10-24 10:08:59

 
Gunilla Jarfelt     



För att inte tala om hur det är precis nu. Vi uppmanas att rösta före den 5 oktober. På septembers bilder. :-O

Jag skulle gärna vilja rösta på oktobers bilder, innan det är för sent....

2007-11-09 09:44:38



Svara på
detta inlägg