FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

     Föreningsfrågor 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Föreningsfrågor


Till
översikten
Äntligen!

Leif Andersson     



Änteligen har nu också Göteborgs ornitologiska förening fått en hemsida värd namnet! Gör ett besök på gof.nu! Och all heder åt den (dom?) som gjort sidan. Snyggt jobbat!

2006-12-17 19:12:26


Pär Lydmark     



Hej Leif!

Kul att du gillar den nya GOF-sidan (det är jag som har piffat upp den lite). Än finns det ett par avdelningar som inte är riktigt klara, men efter julhelgerna ska nog de sista spåren av ofärdigheter vara utsuddade hoppas jag. Jag har byggt om delar av sidan så att de numera jobbar mot Kustobsar och därmed är en del av materialet på sidorna gemensamma (nyheter och forum t ex). Har en eller ett par nya avdelningar på både Kustobsar och GOF-sidan planerade inom kort, men eftersom de ännu inte är klara suger jag lite på den julkaramellen och avslöjar inte vad det blir... :)

2006-12-18 00:43:59


Fredrik Kronhamn     



För oss nostalgiker och "ol'timers" kan man hitta den gamla fina isabella-färgade hemsidan hos waybackmachine:

http://web.archive.org/web/*/http://www.gof.nu

En cool grej är att man kan kolla hur sidan utvecklats under perioden nov 2002 - april 2006 ;-)

En fet julklapp på axeln till Pär.

2006-12-18 12:46:00


Rolf Skoog     



Jag kan lägga till att hemsidan dessförinnan låg på mitt eget abonnemang på www.tripnet.se/gof.
Där kommer man tillbaka till 1999, då jag lade upp de första sidorna. Grymt vad en layout kan åldras på 10 år.

2006-12-18 16:16:39

 
Rolf Skoog     



Får rätta mig själv: Första versionen av hemsidan la jag upp 1996.
Det är den ursprungliga layouten som levt kvar tills i år. Anledningen till att jag inte "renoverat" den gamla layouten är att tankar på ett "nybygge" funnits i ca fem år.

2006-12-21 09:52:16



Svara på
detta inlägg