FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

     Kustfoto 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Kustfoto


Till
översikten
Kustfoto - uppladdning till januari

Pär Lydmark     



Hej!

Vi har inte hunnit uppdatera uppladdningsfunktionen till Kustfoto än, den behöver ju byggas om lite i och med att vi ökar bildstorleken och minskar från två kategorier till en. För er som vill ladda upp bilder gäller det alltså att vänta några dagar tills vi har hunnit fixa det. Jag återkommer med en ny post här i forumet när allt är fixat (vilket jag hoppas ska bli innan månadsskiftet).

Och har ni ännu inte fått någon lyckad fågelmatningsbild är det väl en passande helg att försöka nu med tanke på att det är SOF:s fågelmatningshelg (se den aktuella nyheten)...

2008-01-26 10:51:38

 
Pär Lydmark     



Sent omsider är nu uppladdningen öppen! Ber om ursäkt för den korta uppladdningstiden på två dagar, men jag hoppas alla ska hinna med att ladda upp ändå. Det krävdes en del omkodning, och varken jag eller Magnus har haft en sekund över förrän nu. Se den aktuella nyheten för mer info.

Nu ligger i alla fall en provisorisk uppdatering ute, dvs allt fungerar som det ska med de nya reglerna. Om en månad eller två kommer en mer rejäl uppdatering med lite nytt utseende och nya funktioner, men det hann vi inte med just nu.

Nu fokuserar vi på omröstningen om några dagar, det ska bli spännande att se vad det nya större bildformatet för med sig...

2008-01-30 00:17:35



Svara på
detta inlägg