FORUM 
» Senaste inläggen
» Översikt

» Föreningsfrågor (84)
» Kustobsar (80)
» Svalan (76)
» Lokaler (179)
» Utrustning (71)
» Atlasinventeringen (38)
» Fågelskydd (55)
» Torslandaviken (25)
» Rapportering/RRK (49)
» Fältbestämning (189)
» Observationer (291)
» Foto (49)
» Kustfoto (51)
» Upplevelser i fält (78)
» Köp & Sälj (349)
» Samåkning (34)
» Övrigt (631)

     LOGGA IN 
För att göra inlägg i forumet måste du logga in. Eftersom forumet drivs i samarbete med Kustobsar, är det Kustobsars användaruppgifter som gäller.
ANVÄNDARNAMN

LÖSENORD

» Ny användare
     Lokaler 


Direkt till
senaste svaret


Visa fler trådar
under Lokaler


Till
översikten
Hönö, lyftet

Nils Abrahamsson     



Jag kan med lättnad meddela alla intressenter att det nya vindskyddet nu ligger ute på udden. Fast i smådelar.
Det hela gick bra fast det var nära vi fått med en lyktstolpe ut. Kanske hade varit bra under hstmorgnarna dock...
Några bilder finns på http://nilsab.se/vindskydd/ (dom bör gå att klicka upp lite i storlek)
Vi blev rätt många och förutom några entusiastiska ungdomar så det mest ut som om PRO hade badutflykt i skärgården (badbilderna är dock censurerade...)

Vi har nu satt lås på gamla vindskyddet då det ligger lite byggrejor där inne. Koden är meddelad till dom som brukar vara där tidigt. ngn mer som behöver så kontakta ngn av oss.
/nisse

2007-06-12 10:07:46


Per Björkman     



Starkt jobbat Nisse!
Och alla ni andra med!

Trevlig sommar
Per

2007-06-12 13:06:21


Kristoffer Nilsson     



Ja, verkligen ett strålande arbete. Må väl!

2007-06-12 13:10:19


Hampus Lybeck     



Transportprojektet i kondenserad form finns att beskåda på

http://youtube.com/watch?v=TflpuM7mR6Q


2007-06-12 23:05:04


Kristian Thisted     



Gott mos Nisse & co!

Vad kul med en film, Hampus! Bra jobbat!

/K

2007-06-13 09:15:59

 
Nils Abrahamsson     



ja det var kul att se hur det gick till när dom lyfte. jag var ju på udden då. Speciellt sista lyftet och incidenten med gatlyktan! jag hörde om det men trodde att dom bara var nära. Tills igår då jag blev uppringd av brädgården. Kommungubbe hade varit där o frågat vem som skall betala. GOF eller helikoptern... Jag har pratat med piloten och enl honom skall dom fixa det.
jag håller oxå på att samla ihop hur mycket pengar vi bränt så här långt. Kanske är intressant för alla som betalat... Fast nu är ju det värsta över. Bara jobb kvar, och färgen har vi som sagt fått, den står redan på Ekliden.

2007-06-13 09:35:05



Svara på
detta inlägg